dimecres, 18 de setembre del 2013

Nou bloc!! (Per fi)

Bé, gent, dues setmanes després de la meva arribada al Japó, per fi (per fi, no m'ho puc creure!) he obert un bloc per poder-vos explicar les meves experiències!

Com que els que llegireu aquest bloc sou amics o família, i per tant ja em coneixeu, no fa falta cap presentació. Dubto molt que em llegeixi algun desconegut, la verdá. Per això, i fins a nou avís, el penso escriure en català (i perquè queda més bonic, què coi).
I per als que no ho sapigeu: seré a Kyoto durant un any estudiant a la Ryukoku University i morint cada cop que intenti comunicar-me en japonès.

Aquesta primera entrada és només per informar-vos que a partir d'ara aniré explicant per aquí el que vaig fent cada dia: viatges i excursions, uni, menjar (oh sí, el menjar japonès!), curiositats, frikades diverses... en fi, coses que m'agradaria compartir amb tots vosaltres però que no puc explicar a tots un per un perquè no tinc temps.
Sé que he d'escriure el que he fet aquests 15 dies que porto aquí. A veure si ho vaig fent quan m'avorreixi.

I com que per avui ja és massa tard, i demà he de ser a la uni a les 9, vaig a dormir ja!


Ala, besitos!

Mata kondo! (O fins la propera)


マル

3 comentaris:

  1. Bieeeen! T'estimem Marta! Ens enviarás fotos de les que sóm tant fans també?

    ResponElimina
  2. Estem molt contents que facis aquest blog així sabrem coses teves ( per cert som la family Bounet he)així la mama no t'haurà d'estar estirant de la llengua pel Whatsapp...petuuns de tots!! muaaacssss!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això sona a que ho ha escrit la mama... i és obvi que sou vosaltres si al nom hi surt Cristina Bonet i la foto és la teva... Ala, besis :)

      Elimina

Comenta alguna coseta :3