dimarts, 11 de febrer del 2014

Tokyo

Hola!!

Ara mateix estic a Tokyo, en un hotel càpsula, al mateix on vam dormir quan vaig venir amb el Ramon i companyia, però només havia provat l'habitació de tipus japonès. Les càpsules són només per dones.
Estic escrivint des del mòbil així que seré breu, que és un pal.
L'hotel en si mola. La càpsula és gran, té tele, però no té endolls, així que estic carregant el mòbil a la sala de fumadors. Meh, fa pudor.
M'acabo de dutxar en unes dutxes d'estil japonès, amb banyera, i fins i tot hi ha una sauna.

Ahir la Lisa i jo vam agafar el bus cap a Tokyo a les 24:30, i era molt incòmode. He dormit molt, però no massa bé, així que avui estava cansada.
Hem arribat cap a les 9, després d'un esmorzar al Mister Donut, a l'hotel a deixar la maleta. Estava nevant una mica i els carrers estan plens de neu vella ordenada en piles a les vores de les voreres.
Hem anat cap a Ueno, i hem vist el parc i un carrer tot xungo de botigues rares i restaurants i parades de menjar.
Després hem anat cap a Akihabara, que està bé per veure, però cansa entrar a botigues i tal, i com que jo ja hi havia estat i la Lisa tampoc estava massa interessada, hem anat a dinar (m'he fotut un bol d'arròs amb gambes, carn i una mena de croquetes, tot arrebossat i amb salsa que estava de muerte).
Després hem anat a veure la torre de Tokyo, però sense pujar, perquè és car. L'últim cop la vaig veure de nit, ara de dia.
Hem marxat ràpid cap a Odaiba, que és la zona marítima, com el noste Maremagnum però molt més gran i japonès (o sigui, millor). Feia molt fred!! Hi hem anat amb una mena de monorail molt cuqui que passa per un pont que a la nit està il.luminat amb llums de colors i es diu Rainbow Bridge. Típic.

Com que estàvem molt cansades hem tornat aviat a l'hotel. Només són les 9 però crec que no trigaré en anar a dormir perquè demà toca matinar per anar a Kamakura!!

Bye bye, hasta otro ratito!

P.S.: no poso fotos perquè les he fetes amb la càmera i no les puc passar. Zorry

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta alguna coseta :3