dimarts, 25 de març del 2014

De lolita i pancakes

Fa un parell de dies el Jordi ens va comentar que coneixia un lloc on feien uns pancakes boníssims, així que vaig proposar-los a ell i al Carlos que hi anéssim avui.

Tenia moltes ganes de vestir-me lolita aquests dies, i ja que ahir no ho vaig poder fer, perquè tot i que vaig quedar amb la Diana, que també li agrada el lolita, el plan era passejar per Gion i Higashiyama, cosa no molt còmoda quan vas de lolita, avui m'he animat.
Com que estic al Japó és molt fàcil aconseguir roba lolita bé de preu, perquè no he de pagar costos d'enviament, i moltes botigues de vegades tenen rebaixes en alguns productes :D
Tampoc és que sigui molt normal veure lolites pel carrer, és clar, però bé, de tant en tant alguna es troba (ahir vaig veure'n una moníssima).
La qüestió és que tenia ganes de posar-me un vestit que em vaig comprar fa uns mesos amb l'excusa del Halloween. És molt senzill, negre, i no em va costar gens car perquè és d'una marca molt barata (i de vegades dolenta) que es diu Bodyline.


Quan ja estàvem amb la bici anant cap a Sanjo a menjar pancakes, he passat per davant de la uni i com que ja estan les notes del semestre, el Jordi m'ha temptat a anar a recollir-les (ho pensava fer demà). Tot aprovat, i amb la nota que m'esperava. No estic del tot contenta, però sent realistes, tampoc podia esperar treure millor nota del que tinc, que no és dolenta. El semestre que ve em penso posar les piles!

Aquests dies sí que puc dir que ha arribat la primavera. Fa més caloreta i els cirerers estan florint. El passeig del riu Kamogawa està preciós amb els cirerers, alguns florits i altres que els costa una mica. Els salzes també van deixant sortir fulles tímides. Dóna gust anar amb bici per aquest passeig.

Hem anat a la cafeteria cap a les 6, i hem demanat dos plats per compartir entre els tres, perquè s'ha de dir que barata no és, i a més són prou grans. I bons, boníssims. Després de menjar-nos els pancakes com gordos en 5 minuts, hem estat fent una mica de xerrera comentant coses de la uni, i culturitzant el Carlos amb els vídeos de l'Elvisa (para-parabrisa).

Pancakes amb gelat de vainilla, nata, nous, plàtan i xocolata

Pancakes amb gelat de vainilla, nata, maduixes i "berry mix"

jo gordaca
Després d'aquest festí, el Jordi havia d'anar a treballar, i jo volia aprofitar per mirar un parell de botigues lolita que hi ha a Kyoto. Una és la de Baby, the Stars Shine Bright, que està en un centre comercial, i l'altra la de Metamorphose. Les dues són molt petitones, però tenen coses moníssimes. I caríssimes. Però he trobat un "bolero" moníssim súper rebaixat a la botiga de Metamorphose. La dependenta era molt maja! Van vestides de lolita i són sempre súper cuques. Quan ja marxava m'ha preguntat si estava estudiant al Japó, i m'ha dit que era molt bona amb el japonès (com tots els japonesos et diuen quan els dius un hola o un gràcies).

La meva compra >_< té cireretes
I després d'això, tornant cap a casa perquè no volia haver de gastar més sopant fora de casa, sento que algú em crida pel carrer. Era un amic de la UAB, el Marçal! No m'esperava gens trobar-me'l allà, perquè està estudiant a Tokyo. No m'havia dit que venia perquè anava amb la seva mare. Però em sorprèn lo petit que és el món i les casualitats de la vida (o serà el destí?). Curiós.

Avui ha estat un bon dia, però a partir de demà toca tornar a posar-se a estudiar, que necessito recuperar el japonès abans de començar les classes!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta alguna coseta :3